کارخانه ای:دشمن تمام گلوگاه‌های اقتصادی کشور را هدف گرفته است

همدان نامه

همدان پایتخت تاریخ وتمدن

کارخانه ای:دشمن تمام گلوگاه‌های اقتصادی کشور را هدف گرفته است

به گزارشخبرگزاری فارس از همدان، ابراهیم کارخانه‌ای در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته همدان با بیان اینکه مردم ایران با قدرت الهی در مقابل همه زورگویان و استکبار جهانی ایستادگی کردند، اظهار داشت: مردم در راهپیمایی 22 بهمن به همه ثابت کردند که تا آخر مدافع انقلاب اسلامی هستند.

وی با اشاره به اینکه شوروی سابق به نصایح امام خمینی(ره) گوش نداد، افزود: پیش بینی امام راحل در خصوص سقوط شوروی در سال 1991 تحقق یافت و این مکتب ساقط شد.

سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه همدان خاطرنشان کرد: فوکویاما اندیشمند امریکایی بعد از فروپاشی شوروی اعلام کرد با ساقط شدن مکتب سوسیالیسم و مارکسیسم در حال حاضر در دنیا فقط یک قدرت و مکتب وجود دارد و آن امریکا است.

وی با بیان اینکه این اندیشمند امریکایی در خصوص اسلام ابراز نگرانی می‌کند، تصریح کرد: بعد از فروپاشی شوروی مقابله امریکا با اسلام است و جهان به دو قطب امریکا و اسلام تبدیل شده است.

کارخانه‌ای اضافه کرد: بعد از فروپاشی شوروی اعلام کردند که جنگ جهانی چهارم بین استکبار جهانی به سرکردگی امریکا و اسلام که قلب تپنده آن در ایران است، شروع شده است.

وی در ادامه به نظم نوین طراحی شده برای مقابله اسلام و ایران اشاره کرد و یادآور شد: غرب نظم نوین جهانی را به گونه‌ای تعریف کرد که پیروز نهایی آن امریکا باشد و اعلام کردند که از 178 کشور عضو سازمان ملل در 120 کشور نظام لیبرال دموکراسی برقرار نیست و برنامه‌ریزی کردند که همه این کشورها را به سمت دموکراسی آمریکایی سوق دهند. 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه دشمنان برای براندازی انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی کردند، بیان داشت: آمریکا در راستای ایجاد خاورمیانه بزرگ در اولین مرحله به افغانستان و سپس عراق حمله کرد و هدف آن‌ها اشغال همسایگان ایران و ایجاد پایگاه‌های نظامی در این کشورها برای محاصره همه جانبه ایران بود.

وی اضافه کرد: امریکا با 300 هزار نیروی نظامی در عراق کاری از پیش نبرد و با مقاومت قهرمانانه مردم عراق با شرم‌ساری و شکست از عراق خارج شد.

کارخانه‌ای ادامه داد: آن‌ها به فکر ایجاد خاورمیانه بزرگ با محوریت اسرائیل بودند اما بیداری اسلامی در خاورمیانه و کشورهای مسلمان با محوریت جمهوری اسلامی ایران تمام معادلات سیاسی آمریکا به هم ریخته شده است.

وی در ادامه با اشاره به توطئه امریکا برای مقابله با سه قطب مقاومت یعنی ایران، لبنان و سوریه گفت: آنها با حمله به لبنان فقط 33 روز دوام آوردند و در حمله به غزه فقط 22 روز جنگ را ادامه دادند و عقب‌نشینی کردند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: استکبار جهانی در حال حاضر تمام قدرت خود را در سوریه متمرکز کرده و با ایجاد جنگ‌های خیابانی و استفاده از تروریست‌ها سوریه را به آشوب کشیدند اما موفق نشده و رو به گزینه غیر نظامی آورده و به سوی دیپلماسی ایرانی پیش می‌روند.

وی اضافه کرد: در جنگ هفت روزه غزه بیش از یک هزار و 500 موشک ایرانی به سمت اسرائیل شلیک شد که تعداد  هزار موشک موفق به شکستن سپر آهنین اسرائیل شد.  

کارخانه‌ای در ادامه به تحریم‌های غرب علیه ایران اشاره کرد و یادآور شد: آمریکا و غرب در طول 34 سال گذشته، همواره با تهدیدات مختلف نظامی و اقتصادی علیه انقلاب اسلامی خواهان جلوگیری از رشد و شکوفایی ایران هستند و در این مدت اجازه ندادند که حتی یک دانشجوی ایرانی در رشته هسته‌ای در دانشگاه‌های خارج فارغ‌التحصیل شود.

وی افزود: امروز ایران با توجه به همه تحریم‌ها و توطئه‌ها قدرت هشتم جهان در فناوری‌ غنی‌سازی اورانیوم است و تکنولوژی بیومتریال در رأس علوم پزشکی در کشور قرار گرفته و ایران بعد از امریکا دومین کشوری است که به این فناوری دست یافته است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی به داروهای نو ترکیب اشاره کرد و گفت: ایران به فناوری پیچیده و پیشرفته ساخت داروهای نو ترکیب و ضد سرطانی دست یافته و کشورهای دنیا متوجه این کشور به عنوان یکی از قطب‌های تکنولوژی جهان شدند.

وی ادامه داد: همچنین ایران موفق به ساخت جنگنده فوق پیشرفته قاهر شده که افتخار ملت است و در عرصه پرتاب ماهواره‌های کاوشگر عرصه را بر امریکا تنگ کرده و ناسا سازمان فضایی امریکا اعلام کرده ایران رتبه اول هوا و فضا را در دنیا به دست می‌آورد.

کارخانه‌ای با بیان اینکه زمانی ما رتبه صد و دوازدهم علمی جهان را داشتیم، افزود: امروز ایران به برکت انقلاب اسلامی و رهبری مقام معظم رهبری و افسران جوان جنبش علمی، رتبه 19 دنیا را در تکنولوژی نانو کسب کرده، که زیرساخت علوم پیشرفته است.

وی اضافه کرد: امروز ایران در علوم زیادی رتبه 12 و در برخی از علوم رتبه تک رقمی دارد و دشمن با مشاهده این وضعیت و اینکه انقلاب اسلامی موتور محرکه جنبش‌های آزادی بخش در دنیا نیز هست با اعمال تحریم‌ها به جنگ با ایران آمده است.

سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه سپس با بیان اینکه امروز با اعمال تحریم‌ها در شرایط بسیار سخت اقتصادی قرار داریم، خاطرنشان کرد: جنگ اقتصادی همه مردم را از خرد و کلان در بر گرفته و دشمن تمام گلوگاه‌های اقتصادی کشور را هدف گرفته است.

وی اضافه کرد: از 11 تیر ماه سال‌جاری تاکنون یک نفتکش خارجی هم در بنادر ایران لنگر نینداخته و ما نمی‌توانیم نفت صادر کنیم و این در حالی است که در دوران جنگ تحمیلی این فشارها را علیه ملت ما اعمال نکردند و امروز اجازه نمی‌دهند که نفتکش‌ها با پرچم ایران تردد کنند.

کارخانه‌ای در بخش دیگری از سخنان خود گفت: هشت ماه است که بانک مرکزی را تحریم کردند و ما نمی‌توانیم حتی یک دلار را هم جابه جا کنیم و استحکامات اقتصادی ما را برای به زانو در آوردن ملت هدف قرار دادند.

وی ادامه داد: آن‌ها می‌خواهند با اعمال فشارهای اقتصادی مردم ایران از حکومت ناراضی شوند و به خیابان‌ها بریزند اما مردم در راهپیمایی 22 بهمن برای دفاع از نظام و رهبری در صفوف میلیونی به صحنه آمدند و جواب آن‌ها را دادند.

نماینده مردم همدان در مجلس در ادامه با بیان اینکه آن‌ها با ایران هسته‌ای مخالف نیستند، افزود: موضوع هسته‌ای بهانه است و دشمنان با اسلام مخالفت می‌کنند و اسلام معادلات آنان را به هم ریخته است.

وی گفت: در حال حاضر با توجه به عدم صادرات نفت، اعتبارات ما 90 هزار میلیارد تومان است که دولت 68 هزار میلیارد تومان حقوق پرداخت کرده است و امور عمرانی و آبادانی کشور با 22 هزار میلیارد تومان اداره می‌شود.

کارخانه‌ای در ادامه با انتقاد از محتکران بیان داشت: همه مردم باید مانند دوران جنگ تحمیلی در مقابل استکبار ایستادگی کنند و آن‌هایی که انبارهای خود را برای سود بیشتر پر کردند هر آنچه که دارند در میان مردم با قیمت مناسب توزیع کنند تا بتوانیم در مقابل دشمن ایستادگی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر همه انبارهای کشور پر از کالاهای اساسی مردم است و ملت هیچ نگرانی نداشته باشد و در انبارهای همدان بیش از 90 هزار تن برنج موجود است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  جمعه 27 بهمن 1391برچسب:کارخانه ای, نماینده مردم همدان وفامنین,تحریمها,ساعت 18:22  توسط محمد گلزار